Meny

Skapa en vinnande kultur

Vi driver och utvecklar en vinnande kultur baserad på ett teambaserat arbetssätt, där vi alla tar ansvar och presterar vårt bästa.

Vi bygger en engagerande och vinnande kultur, där vi alla vet vart vi ska, hur vi tar oss dit, vem som gör vad och sen ser till att det händer. Grunden är våra tre beteenden; Allians, Ansvar och Agera!

“Triple A är plattformen för att utveckla vår kultur och våra människor. Allians, Ansvar och Agera står för de människor vi behöver, de beteenden och det arbetssätt vi eftersträvar.”

- Peter Hammarstedt, VD Carlsberg Sverige

Läs senaste nyheterna

Carlsberg Sveriges hållbarhetsfolder för 2020

Carlsberg Sveriges hållbarhetsfolder för 2020

30.06.21

Nu är årets hållbarhetsfolder för Carlsberg Sverige klar. I den har vi samlat de viktigaste initiativen och hur det går inom de fyra ambitionsområdena; Noll koldioxidavtryck, Noll vattenspill, Noll oansvarig konsumtion och Noll olyckskultur.
Somriga drinkar lanseras i cidertappning

Somriga drinkar lanseras i cidertappning

17.06.21

Under senare år har cider blivit allt mer populärt och numera finns det en bred flora av smaker som sträcker sig långt bortom klassikerna äpple och päron. Sommaren är ciderns högsäsong och nu kommer Somersby med en riktigt somrig nyhet: Somersby Piña Colada som är en tydlig flirt med den kända drinken. Dessutom har Somersby Sparkling Spritz lanserats i en efterlängtad alkoholfri tappning.
Kändisarna vi helst vill se på fotboll tillsammans med

Kändisarna vi helst vill se på fotboll tillsammans med

16.06.21

Fotbolls-EM är i full gång och efter ett kryss mot Spanien ska Sverige försöka ta tre poäng mot Slovakien på fredag. Hundratusentals svenska supportrar kommer att heja fram vårt landslag, men istället för att flockas på läktare och sportbarer, är det vardagsrummet som gäller för de flesta. Därför har landslagets sponsor Carlsberg låtit Sifo ta reda på vilken kändisduo vi helst skulle vilja ha som sällskap i tv-soffan när vi tittar på en fotbollsmatch.