Meny

Skapa en vinnande kultur

Vi driver och utvecklar en vinnande kultur baserad på ett teambaserat arbetssätt, där vi alla tar ansvar och presterar vårt bästa.

Vi bygger en engagerande och vinnande kultur, där vi alla vet vart vi ska, hur vi tar oss dit, vem som gör vad och sen ser till att det händer. Grunden är våra tre beteenden; Allians, Ansvar och Agera!

“Triple A är plattformen för att utveckla vår kultur och våra människor. Allians, Ansvar och Agera står för de människor vi behöver, de beteenden och det arbetssätt vi eftersträvar.”

- Peter Hammarstedt, VD Carlsberg Sverige

Läs senaste nyheterna

Carlsberg Sverige inför Plastlöfte

Carlsberg Sverige inför Plastlöfte

20.01.21

Carlsberg Sverige fortsätter arbetet mot en mer klimatsmart förpackningsportfölj och lanserar nu ett nytt Plastlöfte med tydliga mål för att minska plastanvändningen och nedskräpningen av plast i naturen. I ett första steg ska Carlsberg Sverige minska företagets klimatpåverkan med upp till 60 procent per förpackningsslag som omfattas av plastlöftet.
Carlsberg fortsätter sponsra svensk fotboll - med fokus på supportrarna

Carlsberg fortsätter sponsra svensk fotboll - med fokus på supportrarna

14.01.21

Svenska Fotbollförbundet och Carlsberg Sverige förnyar och fördjupar sitt pågående samarbete ytterligare tre år. Fokus kommer fortsatt vara att verka för ett extra roligt supporterskap för det svenska dam- och herrlandslaget i fotboll.
En av fem dricker mindre alkohol under pandemin

En av fem dricker mindre alkohol under pandemin

12.01.21

Var tredje svensk har förändrat sina alkoholvanor under coronapandemin. Det framkommer i Sifoundersökningen Dryckeskollen som är genomförd på uppdrag av Carlsberg Sverige. 21 procent har druckit mindre alkohol under pandemin, medan 10 procent uppger att de har ökat sin alkoholkonsumtion. Undersökningen visar även att 58 procent av svenskarna kan tänka sig att ta en vit månad under 2021.