Meny
Tosterupsgard_4 copy.jpg

Skapa en vinnande kultur

Vi driver och utvecklar en vinnande kultur baserad på ett teambaserat arbetssätt, där vi alla tar ansvar och presterar vårt bästa.

Vi bygger en engagerande och vinnande kultur, där vi alla vet vart vi ska, hur vi tar oss dit, vem som gör vad och sen ser till att det händer. Grunden är våra tre beteenden; Allians, Ansvar och Agera!

“Triple A är plattformen för att utveckla vår kultur och våra människor. Allians, Ansvar och Agera står för de människor vi behöver, de beteenden och det arbetssätt vi eftersträvar.”

- Ted Akiskalos, VD Carlsberg Sverige

Läs senaste nyheterna

Eriksberg ny partner till Fotografiska

Eriksberg ny partner till Fotografiska

13.09.18

Carlsberg Sverige och Fotografiska har slutit ett nytt samarbetsavtal där Eriksberg blir huvudpartner. När Eriksberg kommunicerar är det med ”En god historia”, och under den parollen ska nu samarbetet med Fotografiska ta form. Samarbetet är dels ett treårigt leverantörsavtal och dels ett varumärkespartnerskap med associationsrätt.
Carlsberg blir grönare än någonsin

Carlsberg blir grönare än någonsin

06.09.18

Carlsberg gör nu sin grönaste och mest klimatsmarta lansering någonsin. Sortimentet får en helt ny design och blir mer hållbart. Bland annat har en ny miljöcertifierad grön färg tagits fram.
Dryckeskollen 2018 visar: Alkoholfri bärs – mer populärt än någonsin

Dryckeskollen 2018 visar: Alkoholfri bärs – mer populärt än någonsin

15.08.18

Allt fler svenskar dricker alkoholfri öl och under den varma sommaren har försäljningen fullkomligen exploderat. Sju av tio svenskar har druckit alkoholfri öl och var fjärde svensk dricker idag mer alkoholfri öl än vad de gjorde för ett år sedan. Det är några av resultaten i Sifoundersökningen ”Dryckeskollen” som är genomförd på uppdrag av Carlsberg Sverige.