Meny

Skapa en vinnande kultur

Vi driver och utvecklar en vinnande kultur baserad på ett teambaserat arbetssätt, där vi alla tar ansvar och presterar vårt bästa.

Vi bygger en engagerande och vinnande kultur, där vi alla vet vart vi ska, hur vi tar oss dit, vem som gör vad och sen ser till att det händer. Grunden är våra tre beteenden; Allians, Ansvar och Agera!

“Triple A är plattformen för att utveckla vår kultur och våra människor. Allians, Ansvar och Agera står för de människor vi behöver, de beteenden och det arbetssätt vi eftersträvar.”

- Peter Hammarstedt, VD Carlsberg Sverige

Läs senaste nyheterna

Nu vill vi dricka öl på krogen i stället för i hemmet

Nu vill vi dricka öl på krogen i stället för i hemmet

13.10.21

Den 29 september lyftes de flesta pandemirestriktionerna och det blev fritt fram att gå på krogen. Nu visar en ny Sifo-undersökning att 6 av 10 svenskar planerar att ta en öl på krogen inom den närmaste tiden och den vi helst skulle vilja ha som sällskap är Leif GW Persson.
30 miljoner liter per år: Premiär för årets julmust

30 miljoner liter per år: Premiär för årets julmust

01.10.21

På måndag, 4 oktober, kan alla julmustälskare som inte vill vänta till jul, äntligen stilla törsten. Då är det nämligen försäljningspremiär för Sveriges mest älskade julmust, Apotekarnes, som står för över 70 procent av den totala julmustförsäljningen.
Rekordsommar för alkoholfri öl

Rekordsommar för alkoholfri öl

23.09.21

Alkoholfria alternativ har blivit alltmer populära, inte minst alkoholfri öl och sommaren är den riktiga högsäsongen. Nu visar färsk försäljningsstatistik att den alkoholfria ölkategorin i dagligvaruhandeln ökade med 14 procent under juni till augusti jämfört med samma period 2020.