Growth Culture på Carlsberg markerar vår resa mot tillväxt, där vi skapar starka resultat samtidigt som vi utvecklar ett mindset som stödjer våra ambitioner. Det är en kultur djupt rotad i vårt DNA, som inspirerar oss att sträva efter excellens, agera med omtanke och stärka varandra för att växa.
Med Growth Culture bygger vi nya styrkor samtidigt som vi förblir trogna de värderingar som definierar Carlsberg.
Tillväxtkultur är inte bara en av prioriteringarna inom Accelerate SAIL, utan en nyckelfaktor för att uppnå vår ambition om långsiktig och hållbar tillväxt. Ambitionen att bygga en tillväxtkultur handlar i grunden om att tro på att detta företag har ytterligare en växel. Det handlar om hur vi alla kan ta oss an vårt arbete på ett nytt sätt - genom vårt dagliga arbete, vår inställning och våra arbetsmetoder - så att vi, som ett team och som företag, kan ligga steget före, förbli relevanta och fortsätta att vinna.
Det franska ölvarumärket 1664 Blanc presenterar stolt sitt senaste samarbete: Den hyllade skådespelaren och modellen Robert Pattinson blir ny global ambassadör för varumärket. Ett partnerskap som markerar början på en ny era där stil, smak och gemenskap möts.
Mer alkoholfri öl än någonsin. Det är svenskarnas kvitto efter sommarmånaderna, där det alkoholfria ölsegmentet fortsatte växa och Carlsberg bidrog med en rekordförsäljning, visar nya siffror.
Carlsberg Sverige breddar sin läskportfölj med Pepsi MAX Koffeinfri – ett efterlängtat tillskott på den svenska marknaden.